Updates, Live

Friday, December 05, 2008

Anca Parghel - In Memoriam


Acum cativa ani am fost invitat la un recital sustinut de Anca Parghel, la resedinta Ambasadorului Romaniei din Washington.

Am ajuns acolo dupa oarece peripetii. Recitalul incepea la ora sapte seara, am putut sa plec dela serviciu la ora sase, la sase si jumatate eram in metro, la sapte si zece am iesit din metro la statia Foggy Bottom. Am cautat un taxi, la sapte si douazeci si cinci am gasit unul liber, insa taximetristul nu stia sa gaseasca strada 30, unde este resedinta Ambasadorului roman, am bajbait amandoi pe Massachusetts Avenue, traversand podul peste Rock Creek incoace si incolo, i-am zis soferului sa mergem la Ambasada sa intrebam acolo - pana la urma am reusit sa gasim strada 30. Era ora opt.

Recitalul incepuse bine inteles, insa am avut noroc, a mai durat vreo doua ore.

Era prima data cand o auzeam. O interpreta de jazz fenomenala, sala era electrizata de prezenta Ancai Parghel. Era in stare sa bata ritmul din gura ca o baterista. Am cumparat apoi doua CD-uri ale ei.

Am plecat pe jos, spre statia de metro dela DuPont Circle, sufletul imi era plin de vocea ei.

Era in 2 decembrie 2004 - nu stiam ca avea sa fie singura data cand mi-a fost dat sa o vad.

Dumnezeu sa o odihneasca.



(Intalniri neasteptate cu Romani)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home