Updates, Live

Sunday, November 14, 2010

Clipa Bucovineana

Patru fete din Bucovina

Unii ii spun Tara Fagilor, cei mai multi dintre noi stiu ca este Tara de Sus. Este Bucovina noastra draga. Am fost acolo de mai multe ori de-a lungul vietii si este una din amintirile mele de suflet. As vrea sa mai ajung acolo vreodata, sa-i revad pe oamenii pe care i-am cunoscut, sa vad din nou orasele de acolo, si satele prin care am fost, si manastirile.


Close-up

As trece si prin locuri pe unde n-a fost sa ajung, pe la Brodina, si Moldova Sulita, si Fundul Moldovei. Anii pe care i-am petrecut departe de tara, m-au invatat sa ii ascult mai bine pe oameni, sa ma uit mai bine la locuri, la case si la ograzi si gradini, la biserici, la paduri, la rauri si la lacuri. M-as duce prin Bucovina sa ii ascult mai bine pe cei de acolo si sa privesc mai bine locurile acelea.





Deocamdata au venit bucovinenii la mine. Pe vremuri locul unde veneau in Bucuresti era in Piata Amzei. Veneau acolo in vreo duminica in costume de-ale lor, isi dansau dansurile si era veselie.

Dar asta era de mult, mult inainte de a ma naste. Cineva mi-a povestit, cand eram copil, de Piata Amzei ca loc in care veneau in cate-o duminica bucovinenii.

Astazi i-am gasit in Parcul IOR. Si mi-am aminitit de povestile de demult, de dinainte de a ma naste, si de aminitirile mele. Poate voi mai ajunge si eu odata in Tara Fagilor.





(Bucuresti)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home