Updates, Live

Sunday, September 01, 2019

Strada Frumoasă



Cred că este una din cele mai frumoase străzi bucureştene, îşi merită din plin numele. Unele case au o alură pariziană, altele sunt tihnite, aşa cum erau Bucureştii acum vreo sută - o sută cinzeci de ani. Există câteva vile moderne, apărute în ultimii ani, există şi câteva curţi superbe.













La numărul 51 au locuit mulţi ani profesorii Alfred Rusescu şi Adrian Davidoviciu. Primul a fost unul din pediatrii eminenţi ai României, al doilea a fost printre fruntaşii elitei care a construit industria informatică românească. Mult din ceea ce ştiu am învăţat dela el.





Dar să vă povestesc despe casa dela numărul 8.  Aici locuiau odată de mult oameni cu care eram înrudit. Îi vizitam des şi mă simțeam întotdeauna foarte bine la ei. Anii au trecut, oamenii aceştia au plecat din România şi fiecare din ei şi-a urmat viaţa lui. Copiii lor, un băiat şi o fată, sunt mari acum. Am păstrat legătura cu ei, fata a fost naşa nepoatei mele mai mari, iar băiatul este naşul nepoatei mele a doua. Au mai trecut nişte ani dela cele două botezuri, mulți ani, şi nepoatele mele se apropie şi ele de 20 de ani.
Mă întrebam ce s-a mai întâmplat cu vechea lor casă, de pe Strada Frumoasă no.8. Nu mai există, noii proprietari au construit altceva în schimb.



Aproape se află acum Spitalul Sanador.









(Bucureşti)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home