Updates, Live

Thursday, March 06, 2008

Florile Dalbe

Florile dalbe
Decembrie 2007. Cateva zile inaintea Craciunului. Ma aflu in statia de metro din Piata Unirii, in pasajul care face legatura intre cele doua magistrale. Doi tineri canta colinde. Ma opresc si ii rog sa ma lase sa ii fotografiez. Inregistrez apoi un video. Il voi pune mai tarziu pe youTube (intre timp l-am pus acolo si acum l-am asezat si pe blog, iata-l):

Nu ma satur sa ma uit la cei doi tineri. E atat de multa bucurie in ochii lor, atat de multa insufletire, atat de mult entuziasm! Intre timp au trecut la Jingle Bells. Cu aceeasi voiosie. Mi-e teama insa ca al doilea video nu l-am reusit prea tare. Oricum, iata-l si pe acesta:




(Bucuresti)

1 Comments:

  • este, in mod clar, o privire "din afara", proaspata si netocita de repetarea aproape la infinit a imaginii unor "artisti" mai mult sau mai putin ambulanti. Desi, ca sa spun drept, in Spania am vazut artisti adevarati, cu violoncelul in strada, incercand sa vanda vreun CD, cu muzica clasica, desigur. g.b.

    By Anonymous Anonymous, at 11:43 AM  

Post a Comment

<< Home