Updates, Live

Monday, March 08, 2010

Adio Doamna

Gion made it famous: a tango by Ionel Fernic. I looked for a video with Gion, it's unavailable. I found instead a video with Tudor Gheorghe, and images of the Bucharest of the thirties. Enjoy!




E trista toamna si e trist afara ploua
Din ochii mei din picaturi de calda roua
As vrea o clipa doar la ochii tai de foc sa ma-ncalzesc
Dorul dintr-insii sa-mi poftesc

In sufletu-mi se frang dureri nebanuite
Si se aprind aceleasi vesnice ispite
Si se rasfrang in simfonii de lacrimi fara de popas
Cantecul durerii fara glas

Adio doamna
In sufletu-mi de-atata plans indoliat
Acum e toamna
Adio doamna
Voi rataci de-acum de dor infrigurat
In trista toamna

O, vis pierdut
Roman trecut
Al vietii drum
Ce trist e-acum

Adio doamna
In sufletu-mi drapelul negru s-a lasat
Acum e toamna

Adio doamna
In sufletu-mi de-atata plans indoliat
Acum e toamna
Adio doamna
Voi rataci de-acum de dor infrigurat
In trista toamna

O, vis pierdut
Roman trecut
Al vietii drum
Ce trist e-acum

Adio doamna
In sufletu-mi drapelul negru s-a lasat
Acum e toamna

O, vis pierdut
Roman trecut
Al vietii drum
Ce trist e-acum

Adio doamna
In sufletu-mi drapelul negru s-a lasat
Acum e toamna


(Les Troubadours du Temps Jadis)

(Bucuresti)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home