Updates, Live

Monday, January 05, 2009

The Family Elect




(
Zoon Politikon)

Labels:

3 Comments:

  • Este interesant de citit articolul lui Thomas Friedman din NYT care ofera o perspectiva interesanta a problemelor cu care seful primei familii se va ocupa inca din primele zile ale presedentiei sale:

    http://www.nytimes.com/2009/01/07/opinion/07friedman.html?emc=eta1

    By Blogger Dan Romascanu, at 12:24 AM  

  • Eu sincer, desi imi place de Obama, nu-l vad cu ochi buni dupa declaratiile de retragere a trupelor americane din teatrele de razboi din lume.

    By Anonymous Anonymous, at 12:46 AM  

  • Domnule,

    V-am publicat comentariul. Va rog insa sa semnati de acum inainte. Nu am nimic impotriva comentariilor sub pseudonim atat timp cat nu se refera la aspecte controversabile.

    Dupa cum stiti, postez foarte rar mesaje care sa se refere la viata politica, iar atunci cand o fac ma limitez la un cadru strict informativ.

    Blogul meu se adreseaza tuturor celor interesati de lumea filmului, literaturii, artei - bine inteles ca opiniile politice ale celor care ma citesc sunt extrem de diferite, iar blogul acesta nu poate deveni loc de dispute politice.

    Iar cat il priveste pe domnul Obama, nu stiu ce va face odata devenit presedinte, sunt insa sigur ca nu va citi si blogul meu ca sa decida apoi ce si cum cu trupele americane.

    Va multumesc,
    Pierre Radulescu

    By Blogger Pierre Radulescu, at 9:36 AM  

Post a Comment

<< Home