Updates, Live

Tuesday, March 16, 2010

Invictus, a Poem by William Ernest Henley

Do you remember him from Zorba? He played there along with Anthony Quinn, Irene Papas, Lila Kedrova? Do you remember the Sirtaki of Mikis Theodorakis?






And here is a Romanian version, by Teodor Lesenciuc:

E Noaptea noptilor ce vine Neagra
Ca iadul cel smolit
Le multumesc fiintelor divine
Pentru un suflet de necucerit.

In fata spintecarii sortii
N-am tresarit si n-am urlat
Buzdugan intunecat al mortii
Capul insangerat dar neplecat.

Dincolo de manie si durere
Domneste umbra unui Alungat
Si sumbra amenintare a unei ere
Gaseste, va gasi, un neinfricat.

Poarta-i prea stramta
Si muncile-s grele
Plin de pedepse-i testamentul meu
Sunt stapanul absolut al sortii mele
Sunt Printul Alb al sufletului meu.


(A Life in Books)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home