Updates, Live

Saturday, October 09, 2010

Intalniri neasteptate cu Romani - Adriana Ausch si Adrian George Săhlean


I-am cunoscut pe amândoi la petrecerile pe care le dă Marina, o buna prietenă, de ziua soţului ei. Se adună la aceste petreceri o grămadă de români care locuiesc în zona Bostonului. Ziua lui Eddie, soţul Marinei, este în septembrie. Nu mai este cald, însă se poate încă sta în grădină, mai ales că sunt adunaţi nişte buşteni şi se face foc pentru fripturi.

Am cunoscut-o mai întâi pe Adiţa: aşa o ştiu prietenii pe Adriana Ausch, o distinsă muziciană, este profesoară la prestigioasa Longy School of Music, în Cambridge, Massachusetts.

Pe Adrian George Săhlean aveam să îl cunosc mai târziu, la o altă petrecere a Marinei, în alt septembrie. Este unul dintre cei care au trudit asupra versurilor eminesciene şi ni le-au dăruit în limba engleză. Întâmplarea a făcut ca între mine şi domnul Săhlean a fost o neînţelegere; a fost păcat că s-a întâmplat aşa. Dar asta este, se mai întâmplă.

Cei doi vor fi gazdele unui eveniment cultural organizat în folosul copiilor din România: un concert (Twilight Sound Over the Balkans) care va avea loc pe 6 noiembrie în clădirea conservatorului Longy School of Music.

Vă ofer aici un video în care Adiţa interpretează un poem de Ştefan Augustin Doinaş: Mistreţul cu Colţi de Argint. Muzica este compusa de către ea.

(Intalniri neasteptate cu Români)

2 Comments:

  • Multumesc pe Mistret, Pierre! Vocea aditzei mi-a amintit, aparte de emotia intriseca, de tineretele noastre...De toti folkistii (din care unii s-au dus...)
    Intr-o buna zi, Boston-ul fiind doar la 600 km de sherbrooke, sper sa ajung si eu pe acolo... Macar sa vad Gauguinul ala mare de la Museul din Boston...Altfel, ca va? (danu)

    By Anonymous Anonymous, at 9:04 AM  

  • Multumesc pentru randurile pe care mi le-ai trimis. Sunt acum la Bucuresti.

    By Blogger Pierre Radulescu, at 10:35 AM  

Post a Comment

<< Home