Updates, Live

Thursday, January 03, 2013

Sergiu Nicolaescu


Acum doua zile, in seara din ajunul Anului Nou am vazut la televizor un film de demult, Nea Mărin Miliardar, o comedie regizata de Sergiu Nicolaescu in 1979. Jucau acolo toti marii actori pe care ii stiam, Amza Pellea si Draga Olteanu, Mircea Albulescu si Stefan Mihailescu-Braila, Jean Constantin si Stefan Banica, Sebastian Papaiani si Colea Rautu, Stela Popescu, Mihai Malaimare, Adina Popescu, Hamdi Cerchez, Rodica Mandache, Vladimir Gaitan. Juca si Gil Dobrica, un cantaret care mi-a placut mult intotdeauna. Si nu i-am pomenit aici pe toti.

Vazusem filmul atunci cand fusese facut, in 1979, iar peste doi ani, am vazut afisul lui in Germania, bine inteles cu titlul tradus, Wer ist der Milliardär?

M-am bucurat mult sa il revad si am ras cu pofta la poantele lui, insa in rasul meu venea repede si o lacrima, pentru artisti care au fost si au disparut intre timp, despre tineretea mea care s-a dus si ea. Pentru ca retraiam un moment din tinerete. Si mi-am amintit atunci de toate filmele lui Sergiu Nicolaescu pe care le-am vazut de-a lungul anilor.

Azi de dimineata Sergiu Nicolaescu a incetat din viata. Dumnezeu sa il odihneasca.



(Filmofilia)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home