Updates, Live

Saturday, August 10, 2013

Părintele Galeriu



Au trecut zece ani dela trecerea sa la cele veşnice. Dumnezeu să îl odihnească şi să îl aibă in Sfânta Sa Pază!

Cu ani in urmă, Părintele Demeter m-a rugat să îi fac rost de o carte a Părintelui Galeriu, Jertfă şi Răscumpărare. M-am dus la Biserica Sf. Silvestru în prima duminică, nu mai fusesem acolo de vreo patruzeci de ani, odată în copilărie participasem acolo la o cununie.

M-am dus la uşa laterală a altarului şi am asteptat. Părintele Galeriu a venit la mine. I-am spus rugămintea mea, cu oarecare teamă: Părintele Galeriu era ortodox, pe când Părintele Demeter era catolic. Însă amândoi fuseseră victime ale represiunii comuniste.

Auzind rugămintea mea, Părintele Galeriu a zâmbit cu bucurie, ca un copil, Părintele Demeter este din Moldova, ca şi mine. Mi-a adus cartea, a scris o dedicaţie Frăţiei Sale, apoi m-a imbrăţişat si m-a sărutat pe amândoi obrajii.


(Icon and Orthodoxy)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home