Updates, Live

Tuesday, June 06, 2006

Rob Gonsalves, Imagine a Day

Rob Gonsalves, In Search of Sea
Corabiile lui Rob Gonsalves plutesc pe cer, cautand marea, sau poate vin spre noi de undeva de departe, de unde cer si mare se intalnesc.

Imagine a Day este un album Rob Gonsalves alcatuit de Sarah L. Thomson, iar fiecare imagine este insotita de cateva versuri, compuse de ea. Am incercat sa le traduc in romaneste, mi-am luat libertatea de a ma mai indeparta cateodata de la cuvintele autoarei, iar judecata o vor face cei care vor gasi pe web blogul meu.

Cine este Sarah L. Thomson? O visatoare care locuieste intr-un tinut de vis, in statul Maine, unde padurile sunt nesfarsite, lacurile sunt uriase, iar oamenii sunt fie pescari, fie padurari, fie artisti. Am avut de doua ori sansa sa vizitez tinutul Maine, am locuit intr-un soi de cabana in care prima fiinta care m-a intampinat a fost un dulau urias si cuminte. S-a ridicat in doua picioare sa ma imbratiseze, era mai inalt decat mine si am realizat ca nu stia romaneste. Gazda mea a fost Jay Norwalk, istoric, navigator solitar si pilot pe un aeroplan pe care si l-a cumparat acum cativa ani. Engleza lui este cea mai frumoasa engleza pe care mi-a fost dat sa o aud.

Ce carti au mai fost scrise de Sarah L. Thomson? The Dragon's Sea, Stars and Stripes, si Imagine a Night (care este tot un album Rob Gonsalves).

Imagine a Day a fost tiparit de catre Byron Press Publications.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home