Updates, Live

Friday, March 25, 2016

Joan Panisello i Chavarria, OVNI en Familia

(source: Acadèmia Internacional de Ceràmica)
no copyright infringement intended


Vaig tenir un somni ahir a la nit. Estrany, com qualsevol somni donat. Una cosa així com ... Em vaig obrir la porta de la cuina, i un petit OVNI estava sobre la taula. Petites criatures verdes van sortir de l'OVNI i van començar una discussió en un idioma desconegut. Era espanyol? Bé, sonava una mica, però no, definitivament no. O era francès? Sonava una mica com el francès, de tant en tant, però era absolutament diferent. Algunes paraules sonaven com a romanès. Però no, molt lluny de romanès. Em vaig despertar, vaig obrir l'ordinador, i vaig veure aquesta imatge a la web. I vaig comprendre tot. OVNis van aterrar a Catalunya i Joan va veure las naus i va parlar amb els petits homes verds. Després ens va explicar la història a la seva manera, mitjançant la creació d'una rèplica en ceràmica.


(Joan Panisello i Chavarria)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home