Updates, Live

Wednesday, May 24, 2006

Power of blogs

Blogging on the road
Barely four years after Markos Moulitsas Zúniga, a former American soldier who grew up in El Salvador and Chicago, started a blog from his home in Berkeley, California, the site is now less a blog than a civic phenomenon. With some 600,000 visitors a day, Daily Kos reaches more Americans — albeit like-minded Americans — than all but a handful of the largest daily newspapers. The Chicago Reader, an alternative weekly, recently profiled a 23-year-old law student who writes on Daily Kos's front page under the pseudonym Georgia10, positing that she may well be the most-read political writer in the city, even though few people know her real name (for the record, it's Georgia Logothetis, and she lives with her parents).

From Dean on, Democratic leaders have struggled to understand and exploit this new online movement in their party. John Edwards does podcasts from his kitchen. John Kerry posts on Daily Kos as if it were as natural as flossing his teeth. Harry Reid holds conference calls with bloggers to discuss party strategy.

(from NY Times Magazine)

4 Comments:

  • Interesant, incep sa ma gandesc cum fac in asa fel incat si umilul meu blog sa devina de interes national/international. Putem sa vindem reclama pe blog?
    Daca da, atunci cu oarecare indemanare si mult noroc se poate castiga un ban cinstit....
    Lucian D. Cismigiu

    By Blogger ., at 7:26 AM  

  • Exista optiunea de AdSense, si probabil ca exista si alte posibilitati de a vinde reclama.

    Mi-am zis sa nu ma grabesc, cred ca un blog este ca orice treaba de care te apuci, la inceput investesti timp in el, incet, incet incepe sa se contureze un profil, incet, incet incep sa apara mai multi comentatori, incet, incet incepi sa vezi mai clar ce se potriveste sa postezi si ce nu.

    Exista si tehnici de captare a atentiei, incerc sa inteleg mai bine diferenta dintre Atom (care e folosit by default), si RSS - de ce RSS iti aduce automat mai multi vizitatori. Vad ca Washington Post foloseste RSS, probabil si celelalte ziare.

    Exista si ideea de a intra in niste ring-uri.

    Mai vorbim.

    Cele bune,

    Pierre

    By Blogger Pierre Radulescu, at 8:11 AM  

  • Pierre, am ajuns sa citesc pe blogul tau dupa ce mi'a atras atentia un link intr'o pagina trimisa pe mail, pagina trimisa de cineva caruia - desi nu i'am solicitat'o niciodata - o primesc totusi destul de regulat :)

    vreau sa'ti urez succes in continuare cu blogul, desi cu mare intarziere. numele pe care l'ai ales este sugestiv, sa tii blogul cat mai interesant si updated - din ce am citit pana acum am gasit numai posturi interesante.

    ca recomandare legata de subiectul 'blogul, cititorii blogului si ceilalti neto-nauti' :) mi'am amintit ca am citit mai demult despre asta pe un alt blog, cel al unui roman, Vivi, programator la google in ny.

    daca te intereseaza, gasesti aici ce scrie el despre blogging. poate ca iti va fi util sa te ajute sa raspunzi la intrebari legate de blogging, in plus fata de ceea ce stii deja.

    in special posturile 'avem un blog. cum procedam' si 'succesul unui blog', mie mi s'au parut destul de relevante.

    promit sa citesc in continuare blogul tau cu placere, atunci cand este timp. stay tuned :)

    salutari de la bucuresti.

    By Anonymous Anonymous, at 10:44 AM  

  • Multumesc mult Mircea, si daca vrei sa postezi si tu ceva pe blogul meu, trimite-mi - o voi face cu mare placere. Pana la urma voi alcatui o "carte cu prieteni" - cu postarile pe care le primesc de la prieteni de prin toata lumea.

    By Blogger Pierre Radulescu, at 12:51 PM  

Post a Comment

<< Home