Updates, Live

Saturday, February 05, 2011

Amintiri din Gârla Mare

- Dunărea în dreptul satului Gârla Mare -

Pe malul celalalt este Bulgaria.

Fiul meu mi-a trimis multe poze care ma fac sa retraiesc pagini intregi ale vietii mele. Aminitiri despre cum eram, despre visele pe care le aveam in tinerete, despre oameni care au insemnat si inseamna foarte mult pentru mine. Unii dintre ei nu mai sunt si de fiecare data cand ii vad in poze, simt multa durere. Altii au imbatranit, iar in unele poze ii revad cum erau in copilarie si in tinerete, in alte poze ii vad cum sunt acum, albiti de ani. Cu unii dintre ei am pastrat legatura, de altii a trebuit sa ma despart, neintelegeri mari au fost intre noi, care nu au putut niciodata sa fie depasite. Probabil ca asa o sa ramana. Sa stie insa ca ii iubesc si ca tot ai mei ii socotesc.

1 Comments:

  • http://www.facebook.com/ GARLA MARE

    By Anonymous Anonymous, at 2:28 PM  

Post a Comment

<< Home